سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: به زودی شمار تخت‌های آی. سی. یو نوجوانان از ۱۸ تخت به ۴۲ تخت افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمد مهدی مجذوبی گفت: اکنون  ۹ بیمار کووید ۱۹ در این بخش بستری هستند و هشت بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادن (ان. آی. سی. یو) بستری هستند که اطفال ۱۲ درصد تخت‌های این بخش را اشغال کردند.

 در ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۳۰۰ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته استان همدان مراجعه کردند  و از این تعداد ۹۶ نفر در بخش عادی و آی سی یو بستری شدند.

او گفت:۵/۳ درصد مراجعان به بیمارستان‌ها بستری شدند و هم اینک ۵۲۹ نفر در بیمارستان‌های این استان به علت ابتلا به کرونا بستری هستند که نسبت به هفته گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: از ۵۲۹ نفر بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان همدان ۱۲۵ بیمار در بخش «آی. سی. یو» بستری بوده و وضعیت ۴۸ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

مجذوبی گفت: ۵۰ درصد از مجموع تخت‌های بیمارستانی استان همدان معادل یک هزار و ۱۳۰ تخت به بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داه شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با گفت: آمار واکسیناسیون علیه کرونا از سه میلیون دُز گذشته است و روند افزایشی واکسیناسیون در نوبت اول و دوم بسیار کُند شده و هم اینک ۹۲/۴ درصد جامعه هدف طرح ملی واکسیناسیون نوبت اول، ۸۱/ ۴ درصد نوبت دوم و ۳۳/ ۱ درصد نوبت سوم را دریافت کردند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.